Back in bussnies

Jaha, nu är man tillbaka i Forshaga igen. Kom i söndags o tiden sen dess har varit vädligt myys.

I söndags åkte jag nervös som ett vrak till Gagnef för att träffa Sanna och Marcus. När jag kom dit så blev jag bjuden på mat o åt tillsammans med Mamma Marie och Pappa Per (?) och Sanna såklart. Efter middagen åkte vi ut på byn lite och fixade med Sannas balklänning, den är verkligen sååå fin. :) När vi kom hem sedan hade Marcus och Jonas kommit tillbaka från skoterkursen de varit på under dagen.

Nervositeten ökade samtidigt som spänningen och längtan efter att äntligen få träffa den kille jag pratat med på msn och genom sms så länge också ökade. Sanna provade sin klännig och det var verkligen fiint. nästan tårögd. gjorde ont o se henne i balklänningen medtanke på att tiden kvar tillsammans är så kort och man påminns varenda dag att det blir en dag närmare slutet med mina kära vänner på denna skola.
Att träffa Marucs var jätteroligt, han kom där med ett leende på läpparna och var så trevlig. ( och handsome) . Sa väl inte så mkt till varann till en början. Men i bilen släppte det lite och vi pratade på lite titt som tätt.. Fick juh även äran att sitta i framsäte bredvid honom . Status. !

När vi kom till Värmland var klockan runt 21.00, vi åkte in till stan och käkade på donken, trevligt. Sen åkte vi hem till 7e för att packa upp lite grejer, kolla kort från festen i fredags, kolla igenom alla låtar på datorn och tillsist kolla på film. "The Omen", den var bra, lite komplicerad i mellanåt, men heltklart sevärd. Sen var det sova för fulla muggar som gällde eftersom klockan var 03.00 ! ZzZzZz

Började måndagmorgon med o städa o packa upp kläderna från väskorna, åt en banan sen kom Marcus på besök, treeeevligt ! :) kollade lite på tv o småpratade litegrann. Gick vidare till skolan o pratade med lite lärare osv. Åkte in till Stan med Sanna o Mats för att lämna in CV på waynes coffe, sen hem till forshaga igen o dags för Marcus att åka hem. Helgen har varit väldigt trevlig på många sätt och vis och jag hoppas på en fortsatt kontakt med Marcus, verkar vara en störtsköön kille med stor livserfarenhet. .

Nu sitter jag i skolan, hmm.. vaknade till låten som är helt klart den bästa, Kenkrihan-You took my heart away . Sen kom det ett sms som var mkt efterlängtat :D Väldigt kul ! 
Började skoldagen med Engelska B o sen raskt vidare till Småföretagande B, kul kul .. Lunch o nu base, fast har inget att göra på basen, så jag har slutat .. Pretty slapp dag. ,dock väldigt skönt!

Sthlm o Swesport på lördag-måndag . :D

Kunde inte sova inatt, riktigt jobbigt. Tankarna flög genom huvudet, vet inte vad jag ska tycka o tro. Vet inte hur jag känner o vet inte vad jag vill med allt, det är svårt.. Varför kan allt inte vara normalt, varför måste man känna någonting  hela tiden. trött på det här med känslor av alla olika slag nu. blandad kompott.

Nu har de redan blivit för mkt skrivet idag .. måste bara skriva att jag saknar Sandra jätte mycket. Våra skratt ! oh, geee mig ! :D

Sara imorrn >:>D hur kul som helst.. längtar !

Kommentarer
Postat av: Robban

Kul å se dig idag :D
Hörde att någon sa hej, men såg inte att det var du först så det blev lite hastigt.. Så många att hälsa på idag så. Kul kul!

Postat av: skoghall

nu blev ju våra bloggar likadana till utseendet.. innehållet skiljer nog iaf =)

2007-01-11 @ 13:13:28
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback