Brrrr

för de är juh tur att de inte är dåligt kallt ute, en halvmeter snö och en annan inte har några vinterkläder. Halsvärken börjar komma o de känns inte bra. Men nångång lär jag bli sjuk också,eftersom jag aldrig brukar vara sjuk annars.

Skolan idag har varit helt ok. Körde fotboll på idrotten , Zlatanklass måste jag erkänna, inte för o skryta eller nått ;) Sen sista 30min blev de fys, precis vad man behöver. Körde alltifrån mage till ben . Sen även lite mjölksyreträning, alltid lika givande..

Bänkpress igår på gym, känns lär jag säga.

Innebandy idag. lutar åt att vara hemma med halsen o rå om den, men vi får se.

Sara ligger o sover nu, skräll... vi som skulle planera.. men men:P Älskar henne grymt ändå. hon är så söt när hon ligger där i sängen, inlindad i sin röda filt med vitablommor på.ihop kurad !! tycker der är väldigt synd att du känner att du vill åka hem o inte vara här mer. Men snart får du flytta hem, o då kankse de blir bättre ?

Nu kom sanna o Linda hem, ska vara social med dom :)

Tänker på dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå em.. älskar dej så mkt jag med..du är de bästa jag har!:) du är fantastisk, förstår inte hur du orkar med mej!! jag vill åka hem,med ta med mej DEJ å lite mer folk!:)

2007-01-23 @ 17:46:55
Postat av: Robban

Jag skulle åxå behöva ett rejält fyspass nu...
Var det du lr fotbollen som höll Zlatanklass? :P
Det är tur att du tar hand om Sara när vi andra inte är där efter skolan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback