Jag har något som kallas..

träningsväääärk !
Är så stolt över mig själv, nu har jag tränat styrka tre dagar i rad :) ohh, jag har verkligen börjat komma igång nu .. Yeah!  Jag kommer att bli värsta biffen om jag fortsätter så här :D Hell Yeah!

Nu sitter jag i skolan, vi har "projekt arbete", jo men visst de går juh bra.. Kommer inte på ngt bra att ha som arbete, fantasin finns inte just nu. Lagt den på hyllan för ett tag.

Ikväll är de fest som gäller, de ska bli riktigt kul. Får se vad som händer. Alla ska in på Arena o då blir lilla Emelie själv i forshaga och det är inte det roligaste. hmm. Vi får helt enkelt se hur det blir. Nån kankse stannar kvar, för de brukar juh vara så otroligt roligt i forshaga by night!.

Annars i helgen blir de lungt, ska soovaaaa hade jag tänkt, känns som om de var väldigt längesedan jag sov sist.  o på söndag blir de gym igen, eller ett kondotionspass.

På måndag får jag börja skriva sms :) längtaaaar ! de har varit svårt att låta bli o skriva till dig, men på måndag får smstummen börja arbeta igen ;P hehe ..

Jag vill träffa Sändra nu, min alldeles egna Sändra ! Saknar dig så grymt mkt. Våra kvällar, våra skratt, våra dagar hos Siwert, ja allt ! Men snart kommer jag hem, om en månad.. O då ska vi vara Back in business igen :) Jag säger då det !

Imorrn är de prick 6månader till 18årsdagen, okej jag vet.. de är väldigt desperat, men det är de ända jag ser framemot med sommaren, och peace and love, sen kan sommaren o studenten bara dra åt helvete ! vill inte !!!!!!! snälla, ta mig inte till årets student! orkar inte, kommer bryta ihop totalt.

yeah yeah , tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Robban

Faan Emelie.. synd att du inte kunde vara på arena ikväll :(
Hoppas du har de kul ändå..
Ps. Cafeterian är ett perfekt projekt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback