Sara ...

nu har Sara äntligen kommit, med körkort o allt :) så stolt över dig, du skulle bara veta . Du är så värd detta, som du har kämpat och tampas med det, trots att du inte haft det så lätt senaste tiden. Du är min idol ! vet du de?

Igår var de skola, lung dag. hade två lektioner. Sen var de innebandyträning med skollaget, inte så roligt.. spelar juh som ett jävla ufo. fyfaaan vad dålig jag är. men bara bita ihop o göra det bästa. 
Sen gick jag till getthot o träffade Sanna,Linda o Mirja, de satt o käkade så jag gjorde dom sällskap.Satt o pratade en massa om student o bal osv, jobbigt o lyssna.. men men . sen ringde det i telefonen, hur kul som helst. pratade i 40minuter.. skrattade o hade rolig. tack för det ! Hoppas på reunion snart :) längtaaaar!

känslorna pendlar upp o ner.

Bilden är så undebar, blir så glad av att se på den. spritter i hela kroppen. Grrr ! ;)

Skolan idag gick väl bra. har varit en lugn dag igen. träffat lite roligt folk som kommit tillbaka från lovet. kul kul. Hela lunchen spenderades i cafeterian med Sara o Robban, de var mkt trevligt :) hehe .. som alltid iofs!

Pratar med Marcus på msn nu ! jaaaa.. alltid lika kul :D

Snöar som satan nu, hur mkt som helst har de kommit... YEAH !


Kommentarer
Postat av: Robban

Det var en kul lunch.. Inte ofta du är nere i cafeterian å hälsar på, men det får du gärna göra oftare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback