Skolan

Nu är man återigen tillbaka i skolbänken. Sitter i Libanon nu och håller på med utvärdering från mässan. Slutar klockan 16.30 idag, suck. men hinner jag klart med detta får jag gå när jag vill.

Igår var det ganska smärtfritt att vistas på mässan, vi behövde dock bara vara där mellan 9-14, sen åkte vi till Barkaby och gick på outlet, hittade en BjörnBorg tröja och ett par nya skor. Verkligen vad jag behövde :) kändes väldigt skönt.

Idag är de innebandyträning som gäller i högsta hugg. Ska bli skönt o få träna, match imorrn mot GS86 (gamla laget) och jag hoppas på att få vara med, ytterst tveksamt eftersom jag inte tränat sen före jul. men hoppas kan man juh alltid :D

SOOOLA ! :) längtaaaaar!

Idag hade vi smidighetstest på idrotten, jo bra att en annan är smidig som en elefant. HERREGUUUD !
Nästa vecka är de konditionstest, shiet. träning för fulla muggar nu!

Måste fortsätta att arbeta nu.

Ihelgen är de fest, tesse 18 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

träna träna träna.. vi måste va skitbra ida på träningen såå vi får va mä ;D höhöh! pöss älsk. du ä bäääst

2007-01-16 @ 16:36:25
Postat av: Robban

Ja, nu får du jobba på träningen så kommer jag å kollar imorrn på matchen :)
Klart du kommer med!
....Jag har hört att elefanter är smidiga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback