Stockholm

Sitter i sthlm nu med klassen, kan juh inte påstå att jag har sådär jätte roligt. Men de blir väl vad man gör det till. Hittade en dator iaf o ingen blev gladare än jag :) Har dock massor med folk runt omkring som ska ha datorn snart de med.. pust !

Bilresan hit var typ en ända pina, tänkte på allt. vet inte om jag vill ha de känslor jag har. Kommer aldrig få ut ngt för det iaf. Just nu vill jag bara träffa dig, men de går inte. damn it ! Tänker på dig hela tiden, har jag gjort sen sist vi sågs..

Faaaan. varför lära vi åka upp hit denna helg o inte ngn annan, då man är lite piggare, lita gladare o lite socialare ..

Jag vill till Sara o Sanna ! NU ! jag vill skratta o ha kul med dem.. älskar er ! :)

James Blunt - Cry
Coldplay - What if o Fix you

Ring snart igen :D::D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback