Torsåker -> Gagnef -> Forshaga

Idag bär det iväg till stället som betyder mest, Forshaga. dit jag har hela jullovet fått längtat till att komma till. Nu känns de lite jobbigt, lämna de som finns här hemma. Men jag har gjort det förr o gör det igen. kommer hem om minst 7veckor igen, för då är det sportlov .:)

Jag har en klump i magen, vet inte vart det kommer ifrån och varför den finns där.

Nu om 30min ska jag bege mig till Gandalf the grey . Ska blir kul o få se hur sanna bor, den största stadsmänniskan på jorden. till lilla gangef är det jag ska. aldrig varit där, så de kommer att bli en upplevelse utöver de vanliga.

Ikväll kommer jag att få sova i min säng, ikväll kommer jag att få vistas bland mina grejer och imorrn kommer jag vakna upp o mitt nya liv ska påbörjas ! känns bra,känns bra!

Livet är inte alltid lätt, men inte alltid svårt o jobbigt heller. men oftast de som tar över.

Jag tycker fortfarande att Kenkrihan - you took my heart away är bra, nästan bäst .

You and me , we made a cuple and its no turning back fore more, you and me ,there is no other thing to carry about. youre holdning my hand, you lightning a fire and all you said to me marked every damn day.
You took my heart away from wish i cant deniy, you took my heart away from you.

Tänker på dig,tänker på dig,tänker på dig . Trodde inte att de skulle tillbaka så snabbt, jag visste att de låg i bakhuvudet nånstans, men ah .. de har jag vetat sen 2år tillbaka.

oj vad tiden går. nu måste jag packa ihop det sista. Drar om 27minuter..


Kommentarer
Postat av: sara

emelie.. jag vill också till fif! BUHUHUUU...GE MEJ värmland! ge mej emelie sanna å linda! ge mej min klass... åååååååååååå...........saknar dej emlan!!

2007-01-07 @ 16:27:30
Postat av: Robban

Då borde du vara i Forshaga nu da :D Härligt!
Tiden kommer säkert gå så fort så det snart är dags för dig att åka hem igen. Hoppas det inte går för fort bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback