Underbart

Idag har varit den absolut mysigaste dagen på huuur länge som helst. Har haft så otroligt roligt,trevligt mysigt och underbart. gasch ! Började dagen med att vara kattvakt åt sirre, kasper kom hit o vi lyssnade på lite musik o kollade på sjunde himlen. Sen var husfriden slut då Danne o erica kom hem, då blev man sysselsatt och vi bestämde oss för att gå hem till kasper för att titta på Hundtricket, vilket vi också gjorde. Filmen är så klockren, skrattade o hade kul . några roliga kommentarer. När hundtricket var slut så var de hip hip hora på tv:n, under den filmen blev det mkt pratandes o lekandes :) iihih, man blev som ett litet barn igen. skitkul iaf. sen så gick jag hem o Kasper åkte iväg med grabbarna grus.

Nu sitter jag här, ensam i en tvåa på "gökke" .. haha, men de är sönt.. får tid o tänka lite utan att bli störd av nåon eller några. De är verkligen behövligt .. Erica o Danne ramlar väl ändå in snart :D

Imorrn då, har inget riktigt bestämt.. ska kankse träffa Sofie :) De kan bli väldigt roligt .. Sen så vet jag inte om det skulle bli filmkväll med lite folk härifrån. Får se hur det låter på de berörda. man kan juh alltid hoppas.. :D

Sändra är på Gärre idag, hoppas du har kul ;) De förtjänar du verkligen..

Keso ringde nyss, full som ett svin. Jag vill ocksåå :) har verkligen en hel del att ta igen i forshaga .På söndag åker jag dit o de ska bli skönt, men svårt o lämna sändra ! usch.. Ska träffa Marcus också, de är något jag ser fram emot :D kul kul ...


Kommentarer
Postat av: Lx

"lekandes" ;) haha aaaaaajaa! mysigos!

2007-01-06 @ 01:48:43
Postat av: Robban

ÅÅÅ snart är det dags flyga söderut :P
Forshaga kommer vändas upp-och-ner denna terminen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback