Vi två.

Ja, Sandra, vi är verkligen som vi är. Haha .. Vi ligger i sängen o lyssnar på musik, o helt plötsligt står vi bägge upp o bara sjunger med till Marcus-everythig changes, dansar o hoppar. Skrattar som alltid när vi är tillsammans. Sätter på en gamal goding skiva med Europe - final countdown,aqua - barbie girl  o massa andra gobitar från när man var liten. O där står vi o breakar loss som aldrig förr. Så jävla kul :) Svetten o tårarna rinner av skratt .. alla våra moves, oslagbara :D tar de lite lungt efter timmar av dans, tänder ljus, så ska jajg låtasas tända eld på sandras fot, så tar den eld på riktigt !hahahahah ! så kuuul .. tur att hon inte gjorde sig illa. Men där ligger vi båda dubbelvikta på golvet o bara skrattar ! går inte att beskriva ! elden spred sig på strumpan ! minne för livet ! hahahaaa

Nu sitter jag på msn, pratar med Sara o Kasper . :) o de är även det lika trevligt som alltid ! Snart träffas vi sara :) fast vi gjorde juh de på nyår också, klockrent :D Nyår var förövrigt hur roligt som helst. fick träffa den människa som har den största platsen i mitt hjärta, sara :D vilken lättnad !  har många filmklipp från nyår.. alla lika bra ! Trodde förövrigt inte att saras kompisar skulle vara så galna som dom var, men strötsköna är minst sagt ett bra ord på dom :)

Oh, det börjar dra ihop sig nu . På söndag åker jag ner till forshaga med sanna o marcus, pirrigt är det :P men ska bli skönt att äntligen få komma hem igen, till rutiner o vänner :) Får se vad som händer på söndag, hoppas få träffa Linda  :D sen blir det väl film eller nått.. KUL !  ska bli så kul o få träffa alla igen !

Imorrn ska jag sola, för första ggr på hela jälva lovet ! Jag är vit som snö o har fått finnar som ett jävla vattenkopporbarn, så hemskt.. vågar knappt visa mig utomhus !:(  PINSAMT ! typiskt att man ska träffa folk man aldrig sett tidigare i samma veva.. men de första jag ska göra i forshaga är o lägga mig i ett solarium iaf ! BUHUUUU !

Kommentarer
Postat av: sara

kan ju lova att du oxå har en GRYMT stortplats i mitt hjärta.. kul o höra att du har de bra hemma på lovet emlan:) de gläder mej! men du,ta de lungt me sandra,ja blir ju orolig fö stackarn =P hehe.. SNART SES VI IGEN! MMMMM!!

2007-01-03 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback