Bulgarien!

Jaa, nu var de bokat :) Blir bulgarien o Sunny Beach den 21-28augusti med Sanna o Emma .. Kommer bli så toppen :D Fan vad kul att de blir av .. Min första utlandsresa .. :) Tjihoo! jag är så glad nu iaf. tackj tjejer att ni vil ha med mig! heh.. ska bli så roligt att åka iväg, få träffa Sanna igen, o lära känna emma såklart ! Vi ska bo på Mercury o åka med Apollo ..Åh vad jag längtar !

Idag har jag jobbar igen, imorrn likaså.. fredag o lördag också! Suck! men jaja, bättre o fördriva tiden därinne än hemma o inte få betalt.. Lite nytta gör man juh trots allt.

Bara 9dagar kvar nu .. ojojoj ! tiden går så himla fort.. Jag kommer ihåg när Tesse fyllde 18, då var de "bara" ett halvår kvar, o nu är de 9dagar.. Åhh, jag får paniiik... jag börjar bli gammal juh.
Blir iaf utgång fre-lördag, även fast jag jobbar.. Synd att jag inte kan ha fest, var juh meningen så men neeej!. jävla jobb .. hehe, mamma är nog glad iaf!

Nej, nu är de duschen som gäller. O sen sova .. måste få igen lite förlorad sömn ..

Tack o hej!
/ E

ps. jag saknar er tjejer ! mer än mest !

Kommentarer
Postat av: säääääna :)

GRÄÄÄÄÄJT :D Massa drinkar, massa sol, massa bad, massa skratt, massa killar, massa hav, massa pool, massa frukostbufé, detta KAN inte bli dåligt :D Lääängtar så ja döör, tänker inte på annat :D SAAAKNAR dig Love! Snart ses vi, utgång den 17e aug i blge? va sägs? ;) Kupan dan efter ;D PUSS

2007-07-13 @ 00:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback