Less

Just nu är jag så himla less på allt , usch ! Försöker planera men inget går som jag vill. Så less att jag inte ens vet vad jag ska skriva, då är det illa.

Fick världens överraskning idag när jag satt o åt iaf, de ringde på min telefon o de var Sara :) gissa om jag blev glaaad. Var så skönt o höra hennes röst, jag blev lung på nå vis, så lung som bara hon kan få mig att vara.  Jag hade nästan glömt bort hur hon lät, men vilken känsla de var att återigen höra rösten på den person som betyder så fruktansvärt mycket! Obeskrivligt... Är så stolt över Sara, verkligen! tror du är min absolut främsta förebild ;)

Lyssnar på min favoritlåt nu, som Anders skickade till mig förra veckan, det går verkligen inte att sluta älska den. Brad Paisley - Whiskey lullaby .

Jag ska iväg, så är det bara !

Blev bjuden på kräftskiva i augusti, klart som fan man kommer :) Är juh ledig den dagen o allt, cityfestenhelgen, men de spelar ingen roll. jag ska till Alfta :D Tjihooo !

Nej, samla mina tankar o gå o sova.. Jobb imorrn, 12-18 ..
Kram Hej!

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback