En het sommardag

dock inte idag, men är nog lite varmt iaf . O jag sitter här. Tragiskt egentligen, men ska snart bege mig av till Siwert o Sändra :) Thats Nice !

Igår blev det Hofors o bhs med Sofie, de var trevligt .. Alltid lika trevligt med henne ! sen drog vi till hanssons o käkade lite glass o sen hem till Sofie för att prata lite .  Kom hem till Torsåker o maten stod på bordet, tack mamma :P

Blev en hel del dator igår o, kul kul ! pratade lite med min älskade vän Sanna <3 yammie .. jag har en hel historia att dra för dig sen gumman, du skulle bara veta :)

Ingen kan må bättre än jag just nu , hehe . Jag är så elak, men de får man vara ibland .. mouhahaha !

Midsommar nästa , favorit i repris tack ! Eller vad säger du sändra ? ;)

Imorrn är de jobb som gäller, göttans :D make some money ;) jobbar nda till lördag då jag hoppas att de styrs upp en fest, för jag vill festa ! 

Nej, på med kläder o ut i solen ..

Nice åskväder det var inatt då. ojojoj ! skulle juh inte varit fel o ha någon bredvid sig i sängen då eh .. men men . man tager vad man haver ;)

Kommentarer
Postat av: robban

Så det är bara när de är åskväder som du vill ha någon bredvid dig i sängen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback