Base

Sitter i skolan på Base nu, solen skiner och temperaturen ligger runt 12grader, undebart väder :) Ska ut o gå efter skolan med pernilla, blir den 3e långpromenaden denna vecka. Gött :D

Igår var de friluftsdag, vi var i Dömle o åkte skidor,pukla,solade o grillade hamburgare, stekare som man är satt man på en bänk o solade hela förmiddagen, sen gick vi tll Deje o tog bussen hem. De var mkt trevligt :) när jag kom hem öppnade jag balkongdörren, satte musiken på högsta o soooov ... Sov två timmar o de var grymt skönt kan jag lova . Sen var tv:n ganska lockande resterande av den vakna tiden.

Nu har jag snart omprov, måste plugga till de. därför jag är här nu. Svenska B , måste få till ett G , men de ska väl inte vara så jävla svårt.. hålla tummarna kan man ju alltid ! :)

Magvärken vägrar släppa, ont som fan i vissa perioder, är som en evig mensvärk ! Vet inte vad jag ska göra med den .. förslag ?

Nej, nu ska jag kolla in på efterfesten.se :D

Jag vill hälsa till Sändra och Mamma o Pappa ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Vi hälsar tillbaka o hoppas det går bra på omprovet. Hoppas magvärken slutar så du blir pigg o gla igen
Hej hopp från Torsåker

2007-03-14 @ 19:50:10
Postat av: Robban

Hej hopp från Karlstad åxå :)
Synd att vi missade den intressanta friluftsdagen ;P
Har tyvärr inga magproblemslösningar, men tror jag ska bli expert på fotleder :P
Hoppas du blir bättre och att du har det bra i fif :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback