Gästrikland, Torsåker

Japp, då var man äntligen tillbaka på hemmaplanen igen :) Känns ruggigt sköönt ! Som man har längtat hit, o när är man här ! obeskrivligt ... Vill dock ha Sanna o Sara här också, då hade de varit fulländat, men om 2 veckor så ses vi igen ..

Tågresan var sjukt jobbig, usch ! men ah, kom juh fram iaf ... Var så fruktansvärt rastlös och höll på att bryta ihop flera ggr ..men klarade mig .. Hade juh Bjoern jag kunde luta mig tillbaka på ;P haha . Han skulle till sundsvall till Emma så han åkte till Gävle först,så hade sällskap hela resan iaf. ..
 
Nu ska jag o Syss kolla på film o sen får vi se om jag träffar Sändra eller inte , lutar åt de sista .. är grymt trött från gårdagen ! Pust !

Kalasa igår, ojojjoj ! de var dyng kul :) Tårtkrig, vem kommer på den iden ? kul var de  iaf o kläderna o håret var juh fräscht efteråt.. Tack alla inblandade ... :D Sista kvällen på 3 veckor i forshaga gjorde ni till en grymkväll :)

Nej, dra nu .. kände bara att jag lära blogga en snabbis !

Tack Sanna för att du är en del av mitt liv :) <33 massor av kärlek till dig .. Ämeli hjearta KesO !

Kommentarer
Postat av: Robban

Ha det bra hemma nu Emelie! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback