Helg

Fredag den 30mars 2007, ja vad ska man säga  mer än att de är helg o att de är väldigt skönt o välbehövligt .
Fick sluta tidigare idag, hela 1,5timme .. det var skönt o komma hem i lagom tid, men vad gör man .. Jo sätter sig vid datorn, fast är inte Sandra hemma så finns inget att göra här i trakterna, kanske skulle ge sig ut på en lite promme, men inte så rockigt o gå själv, då kommer bara tankarna .....

Det har iaf gått bra o jobba idag, fast dåligt med folk innan 15, sen kom de en massa o alla helst på en o samma gång.. " Skulle du kunna hjälpla mig med cyklarna här borta" ... "Öhm, ehh .. vänta så ska jag hämta en som kan. " .. måste lära mig om cyklar, spec eftersom de är Team Sportias specialite . Men jag håller mig till lagret, känner mig som bäst där. Har försökt gett mig in på sälj, men de går inte som jag vill .. måste lyssna mer när de andra säljer först.. Men de kommer väl .. På måndag är iaf Andreas tillbaka, o då blir de inte nådigt .. attans ! ;) Då är de bara att tagga o peppa tills måndag, måste visa vad jag går för. eller jag, de blir juh inte så mkt att visa .. men ändå!

Skulle ha träffat Marcus idag, men han fick nys om en bli i Ludvika o valde att åka o titta på den .. ;) men jag förstår honom,  skulle gjort samma själv . Hoppas den passade Mr. Nyström . haha !

Sandra ska ut ikväll, en annan får sitta hemma. men jag är inte bitter för det, oh nej ! Lets dance är juh ikväll. Yippie ! Jag hade absolut inte velat vara med på krogen eller varit i forshaga med flickorna o druckit vin. nejfy, gillar inte sånt som innefattar alkohol o fylla. BLÄÄÄ ! Inget för mig . Allt sånt där är inget som roar mig . Jag nöjjer mig med o sitta hemma o kolla på Tobbe Blom o Martin Lidberg. Är juh samma sak.

Imorrn är det Valbo som gäller, ska försöka lete mig en svart klänning o vita thigts, undra om de är ngt för mig ?! det visar väl sig .. sen ska jag köpa glitter spray till håret, och hårfärg :) mm Me like !

Hinner säkert bli en o annan till blogg under kvällen , sånt man gör då man inte har nå vettigare för sig.



I want to stand with you on a mountain.
I want to bath with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me.


Kommentarer
Postat av: Robban

Du kan mer än du tror Emelie! Måste bara våga prova.. Du kan ju snacka har jag märkt ;)
Det är bra att du laddar upp utan alkohol i helgen da iaf så du kan visa dom sista veckan nu!
Du vet väl att kläder inte är några problem för dig, eftersom allt klär en skönhet :) Så du hittar säkert något.. även i Valbo..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback