Innebandy

Innebandy hela lördagen o blir idag hela söndagen .. Men jag klagar inte, för innebandy är kul :) DM är i fullgång här hemma så igår var jag i Hofors o tittade på F13, såg dock inte min lillsyss spela för jag åkte vidare in till Gävle o kollade på Danne (Aston) och Erica när dom spelade .. Hofors vann sin, tror jag , första match för säsongen :) Yeajjj ! Grattis ! Måste vart för att jag var där o tittade .. Såg lite fina killar, så kom jag på mig själv.. "app app app, du ska bli seriös nu.. Inge tittande på killar " .. ;) hehe !

När jag kom hem från Gävle så hade pappa grillat (!) o de var så gudomligt gott.. Sommaren är nära nu ! :) 
Träffade Sändra en sväng på kvällningen, de var trevligt.. Som alltide :D

Nu har jag precis tryckt lite frulle o ska gå o klä på mig lite kläder, sedan begås det upp till Hofors igen för idag ska jag se när lillasyster spelar :) Hoppas dom vann tidigare matchen, då är dom i semifinal ! 

Jag saknar Sanna ! Tiden vi hade ensamma tsm var helt underbar,klockren och rolig . Hoppas dessa två veckor går snabbt där nere i Forshaga så du får komma hem igen o tänka lite på dig själv o bli lite ompysslad ! :)  Sen ska vi juh festa också =) 

yees, nu ska jag fara vidare... Och msn fungerar inte på vår dator, inte ens webbmessenger .. Därför jag inte är online där .. Bara så ni vet ;) 

Ha en bra dag alla underbara vänner ! '

Ps. Sara jag saknar dig också, gryyyyymt mkt ! men jag vet att du har de bra i Värmland nu ;P  Är så glad för din skull vännen, du skulle vara veta ! .. Älskar dig ! 

Kommentarer
Postat av: sara

äru sötast lr är du?:P gasch. saknar dej som en tok. lycka till i morrn nu vännen, tro på dej själv å TA FÖR DEJ! ägd dom! PÖSSS

Postat av: sanna / keso

Saknar dej Emlan. Du har vart och är ett enormt stöd ska du veta, så glad att jag har dig.

Jag hoppas också att dessa två veckor kommer gå fort. Vill hem till Dalom nu. Prata me big bro idag, påskfest när jag kommer hem.. and Emlan is of course invited. hihi.

Nu ska jag kila hem för LX har kommit =) Älskar dej Emlan!

2007-03-25 @ 18:10:15
Postat av: Robban

Innebandy, praktik och grillning! Kan det bli bättre? :D
Har heller inte kommit in på msn på två veckor så jag vet hur det känns..... :(
Å som Sara skrev: Ta för dig och äg dom! Jag vet att du kan :)

2007-03-26 @ 00:46:52
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback