Snart över ..

Lovet, nu är de snart slut . Detta har verkligen varit de bästa lovet på länge, har kunnat slappna av och har hunnit med pretty much saker att göra.  Varit med världens bästa Sändra, åkt pulka/madrass, varit med syss, tränat innebandy, varit i gävle, fikat med farmor, suttit vid datorn, kollat på film/tv, ätit god mat och bara varit mig själv. Så fruktansvärt gött att de känns lite tungt att behöva åka ner till forshaga igen, men blir bara tre veckor, sen är de Apu och påsklov :) Det är en liten glädje iaf ! Men ska bli kul o få komma ner o träffa lite folk igen, får juh dock inte träffa den som betyder mest dvs Sara, henner får jag vänta tills antingen på eller efter påsklovet ! buhu , blir en prövning det här !

idag har jag o sändra varit inne i Gävle o handlat, eller ja , handlat o handlat, jag har bara kollat. I brist på ekonomi får man prioritera lite, o de är vad Emelie gjort idag :) Duuktigt.. Även om de var svårt när man stod i provhytten med vissa kläder. Men efter ett tag slutade jag prova då jag kom på att jag bara kommer bli sur o grinig då jag inte kan köpa de jag ville ha . Bra jobbat ! Köpte iaf en tungpiercing åt Danne, en silverkula .. Hoppas han kommer gilla den, stilren o snygg :) Yeees ! Precis så som de ska vara !.
Käkade Thaimat, mumms !

Igår var jag på sexparty hos syster, de var fruktansvärt roligt. Mkt bättre än det jag var på i Forshaga hos Becca. här hade dom mer dildos o andra trevliga saker + lite roligare skämt, inte så seriöst :) iaf hur roligt som helst. Alla skrattade på som bara den, bra stämning !

På lördag är de skoldans, taggad till max :) hoppas alla är det .. hihi ! Ska bli kul, har inte så höga förväntningar denna ggr, blir iaf aldrig som man tänkt sig !

- Man måste ha lust i livet för att ha lust i underlivet  /  Sexinspektörerna

Danne, kanske världens snällaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback