Team Sportia

Det är så roligt på team sportia, vet dock inte vad de roliga med att larma o galja kläder är, men ddet finns någon tjusning i det. Fast iag så var jag på lagret hela dagen o nästa ggr jag ser de där skojtorna som jag stått o galjat hela dagen kommer jag spy över dom, haha ! okej om det är olika plagg man galjar osv, men när det är samma -kartong efter kartong är de inte lika roligt med. Ska fortsätta med de sista imorrn, sen kommer de inga mer varor förrns på fredag . :) Ska fråga ifall jag kan få vara ledig då o jobba på lördag ist , eller jobba bara fram till lunch på fredag, vill verkligen hinna träffa Marcus en sväng, o på lördag går det inte .

Ska iaf på Princess o sola imorrn :) Gött de ! Sändra vart juh brun som en , jaa, jag vet inte vad efter att hon solade igår, så jag känner att de kan vara värt o testa :D

Hade glömt att de var fotboll idag också, PINSAMT ! men men ,smällar man får ta .. Kan inte komma ihåg allt ;P

Nu har mitt nya liv börjat, inte ätit nå annat utöver maten som ska i munnen varje dag, de känns rikitgt bra .. Promme igår o idag också, 4km :P Gött.. Borde dock vara morgonprommisar, men orkar tyvärr inte det. får se om jag orkar ta mig runt berglunds imorrn .. Visar sig .! Ställer klockan iaf !

Jag saknar er på 7e, väldigt mkt ! mkt mkt mkt ! ..  Men känns så jävla skönt att för en ggr skul verkligen må bra, att ha samma känsla 24 timmar om dygnet. Grymt !  

Fan, nu ligger linsen under ögonlocket.. Blir tokig på det !

Aja, nu ska jag försöka sova, igår låg man o hosta som en  took, somnade väl inte förrens efter 01.00 =O palla ?!



Shes the beautiful in blue, the sweetness of perfume
She´s the sugar in your tea ,  the honey fore the bee,  She´s my morning cooffey
Shes the sentualie in S .
Shes the girl I could die for.

Kommentarer
Postat av: Robban

Man lär sig nog älska att larma och galja när man går sporthandel ;) Bättre än ingenting iaf..
Fotbollen var ändå inget att se, missade i och för sig första halvlek, men den andra var grymt dålig :(
Är man så duktig och är ute och går varje dag så borde man få pris :)Fast jag går ju till bussen.. Ibland :P
Vem saknar inte de på 7e? Synd om dig som inte får träffa dom på ett tag..
Sov nu och krya på dig så att du kan gå ut och äga galjarna imorrn ;P Saknar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback