Valbo

Har nästan nyss kommit hem från Valbo, hittade en tröja från Gina. Den var riktigt fin tsm med Evelinas skärp, så nu måste jag köpa ett sådant också. Hittade ett par Ballisar också, vita, dom kostade bara 99kr, så jag slog till :D Ett bra köp tycker jag . Tack Sandra för idag, alltid lika kul när vi är ute på äventyr !

Ikväll blir de antingen gästis eller en lugn hemma kväll med hela familjen Jönsson.. hmm, gästis lockar ;P haha !
Fast ska ju färga håret ikväll, spännande, ska lägga i blonda slingor i underhåret o lite i "framhåret" .. säger man så tro ? haha ..
Aja, jag hoppas de blir bra iaf!

På lovet blir de Kupan med Sannis, längtaaar ! o sen kommer juh ev sara hit.. oooo, nu var de längesedan bejbe ! Saknar er toooook mycket ! Kom hit o sola med mig o ha vårmysigt härhemma!

Musik , jag tror jag är kär i den ... GRRR !

Oh, jag vill också vara kär o galen ... Verkar så mysigt nu i vårvärmen :)






And the years have come and gone
Oh, and by now we've both moved on
I admit that there are nights
When I wonder why
Why we said goodbye

Kommentarer
Postat av: Robban

Kul att du hittade lite fina grejer på shoppingrundan da :)Var säkert skitsnyggt ;)
Blev det en lugn kväll idag da? Hoppas du inte förstör ditt fina hår nu, men jag tror du har koll på läget så det blir ännu snyggare :D (om det går)
Ha det mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback