Årjäng

Idag bär det iväg till vårt efterlängtade årjäng, som vi alla har längtat ! kul ska de bli iaf !

Detta väder tar kål på en, känner mig helt slut i kroppen, ont i huvudet och helt febrig. allt för ett litet väderomslag !fattar inte att de kan ha sån stor inverkan på kroppen som den har.

Nu sitter jag i skolan, ska ha naturkunskap b snart, inget man ser framemot eftersom jag ligger så fruktansvärt långt efter i det ämnet. men bara att bita ihop o kämpa, inga sura miner ! är trots allt fredag ! :)

PÅ måndag ska vi åka till Norrköping och Stadiums huvudkontor, de ska bli riktigt häftigt . Sen åker vi vidare upp till Sthlm och ska sova där o sedan bege oss ut på stan i olika conceptstores o sen besök på Adidas .. Cooolt ! Ska bli gött o komma iväg med klassen, vi har juh torts allt roligare o roligare för varje ggr vi beger oss iväg på något. =)

Studenten närmar sig och jag vågar inte känna efter hur allt kommer att bli efteråt. Det går inte ens att föreställa sig den smärta och sorg jag kommer att känna när de närmasta och bästa kompisar jag har flyttar ifrån mig. Sanna till Alta (Norge), Sara till Göteborg och Linda till örebro ! Hur ska jag klara mig här ? Vågar inte känna,tänka eller inse att de snart är slut. Treorna som går på denna skola just nu är dem som gör de värt att gå till skolan. Okej, inte riktigt så.. men vissa ! Klassen gör jävligt mycket den med, ingenting vore detsamma utan den. 
Men Sara,Sanna o Linda, hur ska jag klara av att låta nå andra bo i er längehet ? nå andra som kommer att ta våra minnen därifrån, eller minnena är juh förevigade, men platserna ? ... Oh jag vill vekrligen inte detta. Jag vill ha er hos mig ett år till, bara ett år !  Det är juh er jag vänder mig till när jag behöver hjälp,stöd och råd . Inga kommer någonsin att ta era platser, inte en ända ! Jag älskar er så otroligt mycket ! <3333

För tankarna kommer o går, vissa består.. jag tror , men vill inte, att jag är kär !

Kommentarer
Postat av: Robban

Jo, nu är det tufft..
Men det sista året kommer rulla på snabbt för dig, och sedan får du åka runt och hälsa på alla gamla vänner från skolan =) Det är bara att kriga..

Postat av: sara

jag älskar dej.

2007-05-15 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback