Borde

egentligen gå hem o plugga till provet som är imorrn, har inte ens öppnat häftet vi fick för en vecka sedan =/ bådar inte gott för mig imorrn .. men har haft prov på samma saker tidigare, får hoppas att de sitter i .
Gjorde prov idag med, kändes bra, så hoppas de gick bra o ! skulle vara gött o få överträffa sig själv någongång, men då måste man lägga ner sig lite också.

Tvättida idag, kunde juh behövas ! haha ... men tvättmaskinerna är konstiga o jag fattar inte så mkt av hur man använder dom .. nu är tvätten säkert inlåst också eftersom tiden bara är till 21 =/ shiiiet ! upp tidigt morn isf o hämta den. haha .. klant Emelie !

Nu sitter jag hos Sanna,Sara o Linda, de är i skived o handlar godis som jag förstod det.. passar på at låna datorn, för snart måste jag ändå gå hem o göra mig klar för sängen så jag orkar upp imorrn.. Är så fruktansvärt trött om dagarna o har äckel huvudvärk.  Sara är i Kil, tomt här utan henne.. men lika bra o vänja sig !

Imorrn måste jag ringa till Team Sportia också, andreas ringde aldrig idag .. han kankse glömde ? men måste ta tag i det också.,

G+ på naturkunskap provet, bra Emelie ! :)

På fredag är de Årjäng.. o jag ser framemot det så mkt :D

o vad har Emelie mer gjort idag, jo klippt lugg ! faaaaaan! tror jag serri att de ska bli bra när jag gör de själv ? omg.. tur att jag får upp luggen somvanligt iaf ;:D annars hade jag inte gått utanför dörren mer...

O ja , jag tänker på dig lika mkt som tidigare, om inte mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback