En ledig fredag

tillbringas på ForshagaAkademin i dess datasal .. Håller fortfarande på med samhällsuppgiften, kommer ingenstans med den .. Mycket svårare än jag trodde.. men snart ger jag upp o lämnar in den som den är just nu .. står still i huvudet och koncentrationen som borde vara på topp är det inte .. Sen ska jag försöka börja med antingen svenska novellen eller uppsatsen.. novellen blir de nog eftersom den just nu gör att jag har IG varning.

Pernilla sitter här bredvid och gör mig sällskap, hon håller också på med sin samhällsuppgift, ser dock ut att gå bra mycket bättre för henne än för mig iaf .. Kul för henne iaf ;)

Idag har mina kära hund3:or åkt i väg på studentkryssning .. hoppas de får de skoj, inget jag tvivlar på iofs..

Sara ser man juh aldrig mer heller, men ah.. lika bra i vänja sig i tid antar jag ! Saknar dock tjejen väldigt mycket !

I onsdags var de dags för fest igen, jag o pernilla :P men den sööööög ! är inge roligt med fest mera, o tur är väl de så man kankse lägger av med skiten ! äh, säger bara Arena nästa fredag :) 

Nöjesfesten äger rum på fredag också, de ska bli så kul o få träffa gamla avgånga elever igen, folk man inte sett på ett år kommer :) jaaa vad kul ! hoppas ingen bangar efterfest i forshaga ! 
usch vad tiden går snabbt ... även fast man inte jämt har roligt !

Tänker hela tiden på dig, fattar inte varför ? måste sluta ... måste inse... måste fatta !  Kommer bli riktigt tufft att träffa dig igen, men jag ska bita ihop o jag ska göra det bästa av situationen .

Sommaren 2007 närmar sig med stormsteg och jag har fått jobb 7veckor på Team Sportia i Sandviken, v.26-34 :) måste dock säga ifrån mig två veckor eftersom jag måste ha praktik .. bajs ! men sånt är livet när man går på Forshagaakademin !

Saknar Sändra my friend !

Nej, nu måste jag fortsätta jobba vidare, rasten tog visst slut nu !..

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Robban

Tror nog det blir bra det där arbetet, även om jag kanske störde dig..
Ja, dra ner på festandet nu när studentveckan närmar sig :P
Kul med jobb också :D Kommer gå grymt för dig i sommar ;)

Postat av: Kursu

De är alltså efterfest i fif som gäller? ;) Läntar till helgen! Härligt att du har fått jobb emelie! De ska man alltid vara glad för!

2007-05-20 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback