Sommar,Sommar,Sommar

Oh vilket wonderfult väder vi haft idag. helt klocken!

vaknade upp i gangef imorse vid 06.00 , ner o käka frulle o sedan bar de iväg till dala Floda för att möta upp Linda, packade oss in i bilen o begav oss mot forshaga 07.45 . två timmar senare var vi framme.. lånade balkongen hos sanna och sedan var de sola de närmsta timmarna som gällde.. pluggade även lite, men dock lite. prov imorrn=/ me dont like ! har inte förberett mig nå alls.. men man ..

Imorrn är de även torsdag, gött med kortvecka, mumma ! det gillas o uppskattas !

Nu ska jag snart locka håret, sen sova en sväng .. om de hinns med dvs ! :)

man måste våga för att vinna !

jag säger som igår, " Kommer alltid att vara kär i honom, o i sommar smäller det ;) "

För att du är de ända som spökar i mitt huvud förtillfället !!!

Kommentarer
Postat av: Robban

Ja, sån här vecka skulle det vara verje vecka :)

2007-05-03 @ 00:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback