Bokstäver

Sitter hos mormor o morfar idag, internet hemma fungerar inte o har inte gjort de sedan i tisdags, jag börjar få smått panik.! Men de var en sådan skön känsla som flög igenom kroppen när jag satte mig här, dåligt beroende!

Har precis pratat med Sändra i telefon, hon har åkt ner till kära värmland o jag är kvar här hemma.. =/ Men ska till tandis imorrn o se får vi se vad som händer. Saknar henne grym mkt iaf! Men längtar till 7-9dec :) Då ska vi ha sjuuktkul, bara du o jag !

E- Oh, jättebra kyssare
M- Bästa kyssaren som finns
E- Oh,Jätte bra kyssare
L- Alla älskar dig
I- Helt underbar i sängen
E- Oh, jättebra kyssare

Det var inte dåligt, aight ? haha ..
Kollade vad mina bokstäver beyder i mitt namn, är en jävel på att kyssas, de ni ;D

Nej, på lördag åker jag ner till FIF igen, hårt men ett måste . Ska bli skönt o komma in i vardagen igen och sedan veta att för varje dag som gå , är de en dag närmare december :) Tihi!

" Du är alldeles extra ordinär"

LÄNGTAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback