En helt vanlig onsdag.

Jaa, vad mer kan man tillägga om dagen ..

Har jobbat på Ica idag, för första gången på väldigt länge. Och roligt har det varit, träffat massa gamla godingar ;) o kom ihåg alla PLU nummer också, det är status :D Tyckte tillomed chefen .. men har man en ggr printat in dem, så sitter de stenhårt. haha. Sändra kom ner o häll mig sällskap sissta 45minutrarna också, de var mys- Tänkte då tillbaka på sommaren 2006, som även var den bästa sommaren :)

Vaknade imorse av att Telefonen ringde, de var sändra .. hon skulle berätta att hon ramlat på cykeln , stackarn! Men de blev juh bra sen =) 

Imorrn bär de iväg till Valbo med frugan^, hoppas vi hittar lite kläder att ha på oss i helgen .. :P ngt hittar man väl alltid. Ska upp på Linda Lans en sväng innan Sandviken styrs för att kolla på byxor, har presentkort där. Sen blir det sandviken för att kika in en jacka på Team Sportia, jag hoppas att både Lina och Susanne jobbar. Skulle vara så kul o se de igen :D Spec Lina, henne har jag inte sett sedan i somras då hon gick på semester .=/

Nej men idag har jag inte tänkt så mycket djupa tankar faktiskt, och de är så grymt skönt! men kommer väl juh närmare sängen man hamnar. men smällar man få ta! ska försöka spara mig till drömmarna, för där kan allt hända. Det är de som är så skönt med att just drömma, precis allt kan hända och det är inget man kan förutse eller dyl. Jag älskar att drömma =D !


Åhh, jag börjar få panik snart, vill fixa körkortet o börja med de. men känns inte som ngn ide att börja köra mitt i vintern. Appropå vinter, idag har jag sett den första riktiga snön. Har snöat hela dagen o de ligger ett relativt tjockt lager på marken. De är mys :) men säkert borta tills imorrn .. men de är så mys när de knastrar under fötterna när man går, o kylan tränger igenom jackan .. mmm de är ett tecken på vinter ! o jag älskart !

Hoppas jag hittar en jacka, ett par skor o ett par byxor imorrn :) Då kommer jag att vara helnööjd !

Fest i helgen :) Jippie! Kharma styrs ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback