Get away!

Dumma dumma dumma Emelie, du måste sluta vara så svartsjuk! Skärp dig! Fattar inte varför jag får denna känsla, vad gör jag för fel ? Varför känner jag såhär? Varför kan jag inte unna folk att få ha en trevlig kväll utan att bli svartsjuk ?? Gasch, typiskt dig Emelie! Ikväll är jag så trött på dig. BLÄ !

Nu vill jag verkligen ha älskade Sändra här, skratta o vara glad . Fast glad är jag , innerst inne ! =) Måste bara lägga av med dessa dumma ideer o tankar.

Tur att musiken finns iaf, den får en att lätta på allt. Som att prata o verkligen öppna sig för någon, fast man bara lyssnar. Love it!

Vill egentligen nog inte ner till Forshaga, vill vara kvar hos Sändra, men gasch gasch vad kul vi ska ha nästa ggr vi ses.. =) kommer bli , ah, en helg att minnas! eller vad säger du ? Vi ska bara ta de lungt o mysa, bara du och jag .. o den tanken är underbar! En hetfiilm och lite gott tilltugg, yammie !  Längtar tills de bara är du o jag! ;)

Bäst musik just nu!
Robbie Williams- Nans song
Damien Rice- 9Crimes
+44- Little death
Helt Speciell- ?
Joshua Radin- Winter

Imorrn ska jag på innebandy, åker till forshaga på Söndag, skönt o komma ner så sent som möjligt känns de som. Men är sjukt sugen på arena på söndag kväll.. Får väl se hur de blir..
När man mår halvtkasst, varför känns de så mkt lättare att dricka alkohol och varför blir man så sjuktsugen på en fest? Är de verkligen så mkt mer uppiggande, blar man så mkt gladare ? Problemen finns ändå kvar när ruset är borta.. Men det kanske är skönt för en liten stud att glömma, men oftast skapas fler problem i samband med alkohol. Men vad vet jag .. Jag är bara en tjej på 18år som inte varit med om speciellt mycket, däremot så har jag grymt mycket känslor inom mig som aldrig kommer att släppas lösa in i huvudet på någon annan.

Ena dagen Lyckligast i världen, andra såbarast av alla.. vart ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback