I brist på annat ..

Ja, när fantasin tar slut och det inte finns fler sidor att besöka på internet så beger man sig genast till bloggen. Hit kan man vända sig o bara skriva lite, då har man iaf någonting att göra. Det blir inte lika tråkigt då!

Har nästan nyss kommit hem från Hofors och Sofie, det har varit mys! Vi har suttit i sängen o pratat samt ätit lite godis ! jag som egentligen inte får äta godis , men man har juh bara höstlov en ggr om året, plus att detta är mitt sista ! ;) haha ..  Kasper kom förbi en sväng o jag fick skjus av honom till bussen, de var snällt. Kul o träffa grabben igen ! =)

När jag gick hem ifrån bussen såg jag på avstånd något krypandes på vägen, o de var då inte en katt! Tänkte genast på att de var en björnunge o pulsen steg nå så fruktansvärt, vid närmare titt så var de en grävling. Jag var kanske tiom eter från vårt hus, men vågade inte röra mig för fem öre. Tänk om den skulle attakera? Den började röra sig mot vårt hus, vilken paniiik jag fick .. Ringde hem o evelina svarade, hon sa att de var farliga ! Precis i de ögonblicket ställer sig den mitt på gatan o vänder blicken till mig, känner hur jag skakar .. men den springer iväg! Å jag springer fort som attans hem.. Så rädd har jag inte varti på länge vill jag lova! Nej inte är man någon djurvän inte! Huuuualigen!

Nu sitter jag iaf vid datorn i sovkläderna, det är så underbart skööönt :)  sängen ser väldigt lockande ut, men ska prata lite med Fredrik innan jag lägger mig, han är så trevligt =) heh, .

Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden, få vissa saker ogjorda.. egentligen ångrar jag inget jag gjort, men skulle ändå vilja få se vad som hänt om man ändrat på vissa handlinga inom vissa situationer .Svårt att förklara..
Ibland så känns de bara , ah, nej nu fastnar jag ..

Äsch, nu säger vi GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback