Laptop

Åh, idag har jag varit mest förbannad typ hela dagen... suck! Hatar allt som har med teknik o göra. vad gör jag för fel ?

Kom till torsåker igår efter en lung helg i Värmland . Winnerbäck var grym! Vilken känlsa, vilken publik! Måste upplevas för att förstå.. Klocken iaf ..
Somsagt, kom hem igår, helt överlycklig över att få återförenas med min älskade dator igen, som jag saknat den! Den har varit inne på service i en månad, d´gissa om de varit tungt !? .. Något kan jag lova .. Satte mig iaf efter maten o skulle installera virus program, nej då funkar inte de på vista.. Suck! Stänger av o går över till Sändra, när jag kommer hem är datorm avstängd o nerpackad i väskan.. tog ner den på mitt rum o tänkte surfa lite .. Jo men tjena.. Den går inte igång! DAMP!!!  Tänkte att jag låter den stå tills idag så blir de bättre, då funkar den eftersom den nyss kommit från servicen samma vecka.. Men absolut inte , den fungerar inte o jag ringer Expert, ah bara att sätta sig i bilen o åka in med den, mm inget funkar, inte ens för dom .. bara att skicka iväg den igen! Blir galeeeen! varför får jag alla problemprodukter när de gäller allt från mobil,tv,stereo o data ! CRAZY!

Nu har jag en lånedator, jo men jippie ! Kan juh inte spara ngt ... usch.. nej nu är jag trött på det här.. ge mig en ny dator tack! inte ens 3månader hann den bli. gasch! nya tag nu!

Skönt o vara hemma iaf, svårt att underhålla sig själv bara .. alla går juh i skolan .. vette katten vad man ska hitta på för skoj i veckan .. Jo, Jobba på ICA på onsdag :) Hur kul ska inte de bli.. väntat i äver ett år för att få jobba igen .. Överlycklig :D Älskar Ica <3 ah de ska bli grymt kul iaf ..

O nu saknar jag en massa saker .. massa mys o jaaa, mys bara ! Skulle inte sitta fel ..

;)

Tihi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback