Lycklig

Internet fungerar igen :) De pinsamma är att jag hade satt en sladd i fel uttag, som orsakat denna hysteri inom mig själv. Bra Emelie! hehe .. Men nu är de tillbaka o ingen är lyckligare än jag . Eller en o annan själ är säkert way much lyckligare, men jag känner att mitt lung kommit tillbaka o då är jag glad!

Men saknar Sandra, jag behöver henne nu! Skratta av mig alla energi jag har inom mig, du vet vad de gäller. Få fjanta lite, tänk att man ska komma på sina behov försent. men den 6e smäller de igen :D Då är det du o jag som gäller ! Gumman finns inte ord på hur mkt jag längtar dit.. men du vet ;D

Alcohol - YES
Drogs- BUH

Robbie Williams !

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka till forshaga imorrn eller på Söndag, hmmm! Vill åka imorrn, då har man en hel dag o städa o fixa innan skolan, men samtidigt är de skönt att vara hemma en extra dag o slippa göra allt idag, packa osv .. Latmasken i den kryper fram.. Händer väl iaf inget i KD imorrn,. ? Ska jag inte ut så kan jag lika gära stanna hemma en extra dag. Får ta en extra funderare !

Har varit i Hofors idag o besökt tandläkaren med min helt otroligt sexiga bettskena ;) har inte använt den på ett tag, så den passade inte .. men nu gör den det ! Efter de gick jag till Stina (Gammelfarmor) o fikade lite, var social helt enkelt.. Sen efter 2 timmar gick jag till gammelmormor Maja o var social där ett tag :D Emelie är snäll hon! mmm..Sen ringde pappa o sa att internet fungerade, jippie :) SÅ har suttit vid datorn ett bra tag nu, men värt varenda sekund :D

Usch, såhär mkt får man bara inte se fram emot ngt .. FÖRBJUDET!

Nej, nu ska jag ner o packa ihop lite .. utifall man åker imorrn!

Pusshej / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback