Svartenbrandt

Hej o Välkommen till hofors! :) Hoppas du ska trivas bra o finner en inre ro här i vår byhåla ..
Haha, jaa Swartenbrandt har flyttat hit till Hofors, känns juh tryggt ! Tur att jag inte är insatt i vad han gjort tidigare i sitt liv .. 40år i fängelse är väl en bra merit (!?) .. Läste lite i tidningen idag , jaaa han har lagt allt bakom sig , vad duktigt av honom!
Så länge han inte gör ngt är jag glad, alla förtjänar en andra chans ! Hoppas han tar vara på sin ..

Japp, nu sitter man nere på sitt röda rum, de är så mysigt .. :) Lyssnar på lite musik o pratar med Sändra o Martinsson på msn, alltid lika trevligt .. Smällt i mig glass har jag också gjort, mindra bra! men men .. smällar man får ta när man inte kan motstå frestelsen :P

Åhh, igår var de mys på msn.. =)

Laddar till imorrn, jobb på ICA som gäller.. gud vad roligt s de ska bli !

Huu, nu händer de grejer här. lampan tändes, spoookey .. har inte halloween redan varit ?! :O

Nej men idag blir de en sväng till Hofors o träffa Sofie efter att hon kört lite bil.. kanske träffar lite annat folk också :)
Man kan juh alltid hoppas, de är juh alltid lika roligt o träffa folk man inte ser så ofta !

I helgen hoppas jag det blir party party, min mor säger ifrån men jag ska ut ! hehe, så är de bara .. nu var de fan 3veckorsedan jag var ut, om inte mer.. O de suger ! Ihelgen gäller de..:) Vet inte om de blir Hofors/Sandviken eller Gävle bara . men de löser sig . ska säkert jobba på lördag såå :P

På fredag blir de till att hjälpa syster med flytt iaf, undra vad jag får för de ;) ?

Nej, kram o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback