Svartsjuk!

Mmm, nu kommer jag framstå som den svartsjuke, fast de inte riktigt är så.. eller kanske? vad vet jag mer än vad jag känner. Det suger! Trodde absolut inte att de skulle bli såhär, vi var så bra kompisar. Kanske är det jag som gjort att vi inte är de mer? men vad gjorde jag för fel? Vad är det som blivit fel? På senaste tiden har du betett dig så konstigt, och jag vet inte varför. . Frågar jag inte lär jag aldrig få reda heller, men frågar jag kommer jag att känna mig som en idiot, do not ask why. för de vet jag inte ens själv.  blablabla..

Idag har vi varit på kalas o de känns som om dagen inte gått ut annat på än att äta.=/ massa mat, tårta, glass, Kebab o godis ! men men ! .. man får väl offra sig ibland;)

O förövrigt suger Sandviken på uteliv, fattar inte vad folk ser för nöje med Sandviken? huualigen säger jag iaf .. fy vad tråkigt.. eller har man blivit för bekväm med festerna o utelivet i värmland ? helt annorlunda i skogarna iaf. hehe ..

Träffa dock massa trevligt folk! :) de är alltid skoj!...

Imorrn börjar den andra praktikveckan, men emelie har inte fixat ngn praktik o orkar inte göra de heller.. så blir att ligga på den lata sidan denna vecka med :) gött ! men måste börja med mitt nationella prov, suck!

nej nu blev jag lite depp här på kvällskanten, men tur att man har bra musik :) ska nog försöka med Michels låt o testa om de fungerar på mig .=P The Hellacopters ..

Ah, lite piggare kanske man blev, eller nej .. liiite kanske!

Aja, no motivation right now...

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback