Träning o dålig kondition

Ah, idag fick jag ännu en uppenbarelse, jag MÅSTE börja träna! Vi skulle köra idioten på idrotten o jag klarade knappt en sträcka, shieeet! benen var som spaghetti efteråt. det är inte bra! Bara att kämpa på nu antar jag.

Efter skolan var jag o solade, men rören är dåliga.. borde bytas snarast! sen gick jag o handlade, tvätta oo käka korv med bröd :) mumms..

Sitter i skolan med Sandra o Johanna, vi har det trevligt. Men ännu trevligare lär de bli till helgen, för då är de Mange Schmidt på arena, lär vara en hel del folk som ska dit. Hoppas Hoppa Hoppas :) Tjihooo..
Lär juh bli pretty waisted iaf, eller vad säger du Hanna? ;) Tihi.. grym kväll!

Ikväll då, lär inte bli överdrivet mkt ändå. Kika lite tv!

Åhh jag klarade Nationella i Engelska B :) Im very happy about that , har dock den muntliga delen kvar.. kan gå mindre bra. O svenska B muntliga är avklarad, återstå att se vad de blir för betyg. Imorrn är de Svenska B Uppsats, borde gå bra.. hoppas de iaf! men ska aldrig säga aldrig!

Nästa vecka är det hmm, får se nu! minst två prov iaf, Hinduism och Bokföring( har inte varit på en ända lektion) =/ Ser inte bra ut för min del.. Sen har man juh lite rester kvar att göra innan julen, något omprov även.. ohhh! varför sitter jag här o inte gör ngt ?!  .. EMELIE! en bokredovisning på måndag, bra att man läst boken!

På onsdag planerar vi en resa till Ullared, men ska man dit behöver man pengar, någon som har lust att sponsra?

Fick se vårat schema inför våren, o inte dåligt slappt.. Farligtslappt! shiet! vi räknade att efter jul har vi 73skoldagar kvar på forshagaakademin, buhuuu! tiden går så snabbt ! Men då är inte praktik o lov medräknat såklart!

Nej, nu måste jag leta vidare ..

Seee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback