Fixat o donat

Ja, shiet . nu är de mycket o ändå sitter jag över i skolan o inte gör någonting ..

Har iaf bokat tågbiljetter till tranås o ringt Mats (chef på Team Sportia), fixat lite jobb under de veckorna jag ska vara hemma, hoppas de blir många dagar, spec på ICA :) Im loving it.

Även börjat på Samhällen som ska vara inne på fredag(!), känns som om man är liiite ute i sissta minut. Måste hem o plugga på Islam nu eftersom vi har prov imorn vilket vi bestämde idag. Suck. Fixa tvättid är ett måste eftersom jag inte har nå rena kläder till veckan, ännu mera suck! Dålig planerare. Måste städa o sola också! Känns som om de är väldigt mycket som ska göras på några få dagar. Åker juh redan på torsdag eftermiddag, måste juh ta ledigt också.. damn it!

Ojojoj, o ändå sitter jag här .

Mobilen är låst, no money! bara så ni vet. men ring gärna.. har så fruktansvärt tråkigt.

Nej nu måste jag hem  o plugga !

Ha de bra..
/ EmelieJoensson

Kommentarer
Postat av: sara

JAF LÄNGAT I HJÄL MEJ!

2007-10-23 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback