God Morgon!

Lite sliten efter helgen är man allt, trött som satan. men de funkar :P

Tordagen började med lite efterlängtat kortspel hos Micha med hans sambo Jocke och några vänner till dom. De var trevligt, åkte doch ur alldeles för snabbt. sånt som händer! Tog bussen hem vid 23 då Marcus ringde o tyckte att jag o Johanna skulle komma till dom, ja  inte är vi dom som säger nej för att träffa lite nytt folk. Kom dit vid 00, o blev bjudna på lite öl osv. Sov kvar där o ringde Sandra på fredagmorgon så hon fick hämta oss :)

Fredagen var väldigt seeegt, skulle städat o diskat men sov hela dagen ist, kan säga att de behövdes. Senare mot kvällningen tog jag vinet o drog till Tilda, vi kollade på Idol o laddade upp inför kvällen :) Arena innan 22 för att komma in gratis, asmkt folk men dålig happy hour, men vi fick våra cider tillslut ;P haha .. Dansade o flakkade runt som en galning, massa tokiga sms och god mosbricka på Kenneths ;)

Lördagen var planerad sedan länge, dock blev inte riktigt som de skulle. Åkte med sandra till kil för att hämta Hanna, kör vilse (!) , hittade rätt och gick in till Hanna, mkt fint hus :) Åkte tillbaka till forshaga för att köpa lite cider, hämtade Johanna vid 21.30, började grunda och vid 22.30 åkte vi till SKived  igen . Mycket trevligt folk o rolig kväll, annorlunda :D De har fina toaletter iaf, de är bra ..

Sitter i skolan nu, borde verkligen börja med mitt nationella (muntliga) skriva presentation, men jag orkar inte .. har iaf gjort klart mitt PM , en liten bit påväg. Kommer nog jobba med de på hemmaplanen, då jag har fått tillbaka min dator :) fast nej, blir nog inge av de heller, ska juh göra massa annat då.. Shieeet, måste verkligen börja skriva idag eller på torsdag ... Ihhhh ! ooopps, jag har juh ingen lektion på torsdag .. nej nu blev de lite paaanik o stressigt !

Måste jobba nu, göra lite nytta.

Pussheeejleverpastej/
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback