I skolan

Mmm, nu sitter jag i skolan... Har svenska och vi ska börja på våran presentation till muntliga nationella, de suger. Jag ska skriva om fetma, känns gött att de kommer ifrån mig .. Suck!  men men .. har iaf skrivit klart mitt PM, nu är de bara 5minuters presentation som ska ner på papper, printas in i huvvet och sedan hållas inför gruppen i klassen... 

Idag har vi knäppt klasskort, en av oss i klassen skulle ha studentmössa på sig hade vi tänkt.. Den som stod placerad bäst skulle få äran, o vem gör inte de om inte Emelie då! åhhh, pinsamt ! Så i skolkatalogen kommer jag ha studentmössa på mig, sjukt pinsamt ! men man måste väl ställa upp för klassen ... heh , .. Tönt Emelie kommer jag bli sen , tur att jag flyttar snart ;p Enkorten vart juh bajs också.. men men ! man kan inte bli snygg på kort jämt ;)

Ikväll blir de inte mkt, har ingenting planerat .. Kanske blir en sväng på innebandyträning, men är inte så sugen på de just nu . men jag måste bärja ta tag i mitt jävla liv o kropp! de är här fungerar inte mer...

Jahapp, då är de samling i klassrummet igen . Men nu har jag iaf bloggat ;P

kortspeil i helgen ? ;D Jag vill!

Hare bra! tackhej!

Kommentarer
Postat av: michel/skoghall

kortspel i veckan kanske skulle gå att styra? hur ser det ut?

2007-10-15 @ 00:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback