småskoj

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Hmm,typ 5-6st
Vilken svordom använder du mest? Helvete, tror jag . osäker
Äger du en iPod? Nope, kör på mp3 o mobil


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika, beror juh på när jag ska upp.. oftast 07.30
Hur många resväskor äger du? 1 på hjul o en 60liters ryggsäck

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica såklart!

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Beror på, vid fest står jag nog helst framför, annats bakom kameran.
Vilken var den senaste filmen du såg? Dude, Where´s My Car igår, o lite av moulin rouge, men bägge sööög!
Har någon av dina vänner barn? Ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, ganska ofta faktiskt.. undra varför?

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hmm, en blandnings skiva med lunga låtar.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? dricker inte mjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp

Använder du huvtröjor? Jaa, jag har typ bara huvtröjor, det är snyggast!
Kan du vissla? Absolut!

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Japp, massa år sen med skolan om någon utvisning.
Vem var den senaste som ringde dig? Sändra off course !

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Absolut.

Tittade du på tecknat när du var liten? ja, men inte så överdrivet mkt.

Hur många syskon har du? 2systar

Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm, vet faktiskt inte.
Äger du några band-t-shirts? Nej, men en tröja med David Beckham som jag köpte på Mârten i Årjäng.

När flög du senast? 21augusit påväg till Sunny Beach

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 1, den andra har gått sönder.
Läser du för skojs skull? Nej! eller beror på vad för bok.

Pratar du några andra språk? Nej, inte ens när jag måste. men fick MVG i spanska i 9an :D

Diskar du din egen disk? Alltid då jag är i forshaga, hemma har vi diskmaskin.

Har du gråtit offentligt? alltför många ggr.

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop som iofs är på lagning.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland, då jag måste .
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? jag vill ha i tungan, sen en tatu på ankeln..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, jag skulle hellre vilja att var o en betalar för sig.
Kan du kasta macka? Ibland,

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Absolut, tatueringar är sexigt på vissa.
Har du en blogg? nej

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Hmm, har nog inget favvo ämne.. gud vad tråkig jag är!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor

Gillar du din boendesituation? Relativt mycket

Vilken är din favoritfrukt? Banan såklart!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Jaa, alltid!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 19, hualigen, jag börjar bli gammal! :/
 Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja, i svenskan, men engelskan kan jag inte stava i så. Men ser jag ett stavfel säger jag oftast till om de.
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? En i klassen

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Inte den blekaste, tyckte de väl var fint :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, jag är för feg.
Sover du på sida, mage eller rygg? Somnar på rygg o vaknar på mage.

Har du någonsin köpt något från eBay? Nix

Tycker du om att krama folk? Älskar att krama folk!

Skulle du säga att du är trendig? nej, haha!

Äger du en digitalkamera? Japp, det klarar man sig inte utan!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?Skulle bli glad tror jag!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Star wars?!

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ingen..

Tycker du att du är attraktiv? Absolut inte

Vad är du allergisk mot? Ingenting :)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Åhnej, jag älskar kött!

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Liam,Noah,Noel,Neo, tjejnamn har jag inget.
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Konkurrenterna är viktiga att bevaka.Vad skiljer företagets produkter från konkurrenternas ? - Småföretagande B
Vad har du på dig? Strumpor, Skor,BBtrosor,klänning,jeans,kofta
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Shane Ward- Its ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback