Frisk. .

Ja, inte vill då min kropp bli frisk! damn it . Har så fruktansvärt ont i halsen, usch o fy !. Nu är det inte värt det nå mer. Har fan varit sjuk sedan hemkomsten från bulgarien, pratade med Emma o hon har också varit sjuk sedan dess.. Halsinfektion, jo men hej vad kul ! Var iaf hemma från skolan idag, kände att jag behövde de imorse när jag vaknade. Faaan, jag vill inte vara sjuk.. känns inte som om de blir nå bättre heller, snarare sämre i halsen. bläää!

Måste börja träna också, ännu en anledning till att bli frisk, annars gör jag de ändå.

Imorrn är de golf på schemat, min favoritsport.. NOOOOT ! haha, vet juh hur de gick sist.

En sida jag gillar grymt mycket är
http://www.family.se , en mysig sida .. Ni kan juh kolla på gävleborg+värmland :)

Sänder en tanke till min storasyster Erica. Hoppas du blir bättre i ryggen snart !

Nej, nu är de hemfärd som gäller.. skola o promme imorrn ..

Ha de bra !

JAG SAKNAR SARA MARIA ANDERSSON OCH SÄNDRA HILLBERG !

Kommentarer
Postat av: michel

du bloggar dåligt..

2007-09-26 @ 15:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback