18 April

Sitter i skolan nu, på min lediga dag o allt :P Har iofs inte börjat jobba än men man ska väl ta sig i kragen snart!
Studentmössorna har kommit idag, ihh! Spännande .. Nu är det inte alls långt kvar, 42 dagar! Det går som sagt snabbt när man har roligt.

Igår var de dock inte alls kul att vara Emelie Jönsson vill jag lova. Fy faaaan vad dåligt jag mådde efter drejningen.. Skakade och fick springa på toaletten ett x antal ggr. Tur att jag mådde bra i skolan iaf :)  Aldrig mera dunken!
Mår fortfarande inte bra, de suger .. Men jag överlever! Skallebank o är skakis, men man mår väl som man förtjänar antar jag.

Idag blir de iaf lungt, kanske går o köper mig en glass bara för att få vara ute i det helt underbara väder vi har :)
Så underbart!

Har fixat tid för min balsminkning nu också, på make up store i karlstad :) Det ska bli så kuuul! Jag längtar!

Nu kommer nog Hanna :) Jeeeej! åh, nej de var inte hon ... buhu! men men , hon kommer väl i sinomtid.

Äsch, nu har jag inte så mkt mer att skriva mer än att de blir en kooolugn helg :) Ja tack!

Hoppas ni får en bra helg girls =) Ses på Söndag!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback