19 April

och sitter återigen på skolan en ledig dag. Men det gör inte mig något egentligen, för jag får saker gjorda och det är bara positivt :) Igår satt jag på skolan i 4timmar med min Säljresa och jag kom fakitskt igång och nu är min första dag avklarad och jag ska strax börja min andra dag och förhoppningsvis får jag fler dagar gjorda denna lördagkväll! Degen o Empa gjorde klar sina resor igår, så inte borde de vara nå problem för mig heller :P haha! Sen har vi juh faktiskt typ 2veckor på oss, alltså ca 4a lektioner också. Men fan vad skönt o ha den gjord! jajje, bara att sätta igång igen Emelie. kanske hinner man jobba lite på kundvårsplanen också =) Jatack!

Idag har jag iaf fått lite gjort hemma också, fan skönt o vara ledig :) Började dagen med en solning, det var skönt o efterlängtat! Sen efter de bestämde jag mig för att städa lite och plocka ur garderoben på kläder som inte används och packa ner det för att sedan slänga eller spara, man kanske kommer i det senare i livet ? ;P Efter de så hade mamma satt in pengar på mitt kort :) Levt fattigt senaste veckan, men de är skönt o slippa gå till ica ! men iaf så gick jag o handlade så nu har jag fyllt på förrådet igen o slipper handla mer innan jag skall hem nästa helg :) En eller två solningar blir det iaf.. Ska juh testa balklänningen på lördag o då måste man juh vara brun! JAA!

Ikväll blir de somsagt att sitta här, men tänkte hinna hem till filmen på 4an som börjar 21.30.. Men de är inget jag prioriterar, kan lika väl stanna här o plugga lite.

Imorrn blir de iaf till att plugga Multisport, eftersom jag tog städningen idag så blir de plugga imorrn! Måste verkligen få bra på detta prov o de ska jag få också! baske mig! Det mesta är bara repetion, så borde inte vara några problem på den fronten. Konsthistoriaprovet måste göras också, men får bli en senare del av mitt liv.

Just ja, jag gjorde klart min Novell idag också :) Så nu ska den in på måndag o jag hoppas den blev bra, även om den är mkt speciell. Men ett G iaf? Är vanligtvis inte dålig på att skriva, men nu vet jag inte vad de blev för ngt ..

Nej, man kanske ska sätta igång o jobba lite nu .. lockande! noot .. Men lockande att få det gjort, jaaaa!

Hoppas du får kul ikväll Camillis, vet att du längtat efter denna dag :) O hoppas ni andra får kul  också tjejer.. Hanna är väl hemma o myser, Johanna är antingen på sibylla eller på ngn fest :P O Sandra, ja hon är hos sin syster o umgås! O min alldeles egna Sändra , ja hon ska på inflyttningsfest och sedan lobby =D Gör inget dumt nu! ;P

Aja, skiter i detta nu ...

LOVE


Kan ärligt säga att de går lite motigt nu .. Men snart är jag klar med alla möten, kul att Linnéa hittar ett papper där det står massa som man ska motivera för i varje möte, Om butiken har ett A eller B läge, hur jag tror att inköpen kommer se ut för 2008 - Mer eller mindre! kul .. NOOT! men jag känner ändå att jag bara behöver komplettera lite i varje text, nu har jag gjort det mesta iaf .. har några butiker kvar att skriva om! men fan vad jag har legat i hårt nu.. Liite stolt, men bara liiite...
Jag har iaf gjort med än många andra .. hah!

men snart ger jag upp, finner inge insperation nå mer.. Men ngt möte till ska jag nog lyckas åstakomma! Sen över till kundvårsplanen .. Jag slår vad om att Hanna är liiiite avis på mig för att jag kommit så långt ;) hehe ..

Ciao på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha lite avis eller? Sjukt skönt för dig att du i princip är klar..
Hjälpa mig kanske ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback