25April

Lönen är kommen, o lönen är slut! =/ Kan verkligen inte hålla i pengarna ... Måste nog söka till Lyxfällan om jag ska klara detta :P haha..

Solade en sväng under förmiddagen, tack för fint väder återigen! Sen tog jag o syss en promme runt berglunds, de var skönt o välbehövligt! Sen drog vi in till Valbo, har köpt min studentklänning nu! tro de eller ej .. men så är det.. Jäkligt snygg o satans nöjd.. Bara ett par pumps som saknas! ;) Köpte även ett par shorts från HM. Niceee..
Nästa anhalt var juh bolaget som slopade alla mina kvarvarande pengar o vipps så är dom borta...

Nu sitter jag o kikar på Så ska de låta med mamma o pappa, eller jag skriver juh mest, men lyssnar iaf .. :p
Ikväll har Erica födelsedagsfest, men jag bangar och spar mig tills imorrn o hoppas på en toppenkväll!

Jag saknar Sändra jättemkt!!!!! inte detsamma på hemmaplan utan dig tjejen.. KOM HEM!

Nej, nu dör datorn snart, slut på batt.. Men jag uppdaterar mer senare!

Tack för mig, heeeeej!

LOVE


Trodde det skulle bli en tidig kväller, men ack så jag bedrog mig. Ligger i Evelinas säng nu, har precis kollat på Walk the line, grym film!

Ihh, jag känner lite pirr i min mage! undra varför? i know..

its going down,down,down.........

Kanske är dax för lite sömn ändå, lär juh bli en lång natt som väntar en senare också ;)

Puss o godnatt! sen skulle jag verkligen behöva prata med någon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback