3April

Sitter och har Näthandel nu, vi har precis registreat oss på Stadiums hemsida och skickat in CV.
På torsdag ska vi till Norrköping och Stadiums huvudkontor på arbetsintervjuer, rollspel och kolla vilken säljprofil vi är. Detta ska bli väldigt roligt men även skiiit nervöööst! Rollspel inför de högsta på stadium är väl inget man ställs inför varje dag, men kommer bli en upplevelse. Helt otroligt vilka möjligheter vi får på denna skola !
Jag älskar det och jag klagar absolut inte. Detta kan vara min chans och jag måste vara laddad till torsdag. :)
Sjukt kul att vi får chansen till detta, vilka får de annars?

Min säljresa har väl inte börjat så bra precis, men när man väl kommer igång så borde de gå framåt. Vet inte alls hur jag ska börja att skriva, vad ska man skriva? hur mkt ska man skriva inom varje butik? Skiiit.. men bara man gör den o skriver lite så borde de bli bra till slut . Gäller att hitta rätt inställning bara!

Imorrnbitti åker vi till Sthlm för jobb o massa mys :) Det ska bli såå roligt att få komma iväg med detta gäng och bara vara, vilka friheter vi får när vi väl är där också. TACKAR! Vi ska vara inne i stan imorrn till halv 10, sen får vi ta oss själva ut till butikerna där vi ska placera oss, vi har ca 2-3timmar på oss med de. Sen ska vi stå i en liten monter, typ, och bara försöka prata med så mkt folk som möjligt o marknadsföra skolan. Sen blir det middag och bio, sen får vi se ;) Men även lite shopping kommer att hinnas med så jag måste call my mother o föra över some money to me =P Måste juh köpa min Volume Master någon gång också :) Ja tack!

Vi pratade nyss om hur många i klassen som har jobb efter studenten, o alla har det :) Hur roligt är inte det ? Hur stora är oddsen att en klass på 28pers tar studenten o alla har jobb? Iofs var de mesta sommarjobb, men de var endast jag o Tilda som inte ska stå i Sportbutik .. Jag tycker det är kul att vår klass är den bästa genom sporthandelshistoria och förmodligen alltid kommer vara de, som lärarna säger =) Thats NICE! Vi är helt enkelt bäst!

Sen så måste jag bara säga hur mkt jag tycker om Björn Gustafsson <3 Han är min idol och jag bara älskar honom.... Som alla andra tjejer i hela Sverige!

Saknar min Sändra också, jättemkt! O nästa ggr vi ses har jag tagit studenten o flyttat hem, känns lite vemodigt. Men jag vill kunna träffa min tjej när jag vill. Även fast vi hörs mer när jag är i Forshaga än hemma :P
I love you Girl and you are the best thing that ever happen yo me !

Men jag tycker megamkt om tjejerna här också, o jag kommer aldrig glömma er :) NOWAY!
Ni betyder för mkt för att vi bara ska tappa kontakten efter studenten, de får inte hända.

Nej men serri vad lång min blogga vart idag då :) Men aja .. sånt som händer!

Tack för mig, heeej!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Du känner Anna va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback