11augusti

Har gått jättebra på jobbet idag, eller ja egentligen somvanligt men iaf ;p

Allt är bokat inför nästa helg nu iaf, känns grymt skönt o veta att allt blir av. Åker ner till Hanna på torsdag, sedan beger vi oss ner till GBG o liseberg på fredag. Sjuuuk kul! Har aldrig varit där så är grymt pepp.. Sen är de återträff o kräftskiva med klassen, kan knappast bli så mkt bättre. Synd att alla inte kan komma, men vi blir ändå mer än halva klassen så vi får vara glada för de :) Jag längtar väldigt mkt iaf!!  Tilda o jag ska dansa hela natten lång, snapsvisor, vinpimpling och jag har aldrig. Man vet juh hur våra fester brukar se ut ;p

Saknar allt o alla så förbannat mkt, varför kan inte allt bara vara som förr? Tur att vi har youtube och msn som kan förgylla våra dagar när man längtar tillbaka som mest. Haha! Jag bara älskar min klass o mina klasskamrater av hela mitt hjärta!! <3


- Ponti sover sött!


- Nisselito o Ponti , step up


- Vingklippt, Kexet i huvudrollen :) Filmen vann toleransprojekt och blev iväg skickad till sthlm. Mina killar de :)


-Nempen och hans lillebror visar vart skåpet ska stå.


Somsagt, jag älskar mina klasskamrater grymt !
oslagbart.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Liseberg utan mig, men ni får nog kul ändå. Ni får tänka på mig när jag ligger och steker nere på Mallis : ) Och självklart laddar inför lördagen. Bästa festen någonsin kommer det bli. Saknar dig emlan

2008-08-12 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback