12augusti

I fredags introducerade Sandra en låt för mig som jag då inte tyckte så vidare värst bra, men nu när jag lyssnat på den några ggr så är den helt stört sköön :) Den som nu spelas i mina högtalare.


- Nina Simone Aint got no ..Ive got life


Slutade jobbet kl 14.00 sedan dess har jag legat här, kul liv man lever. Vet inte vad jag ska ta för mig att göra heller så ska väl inte klaga för fem öre egentligen. Men det är tråkigt lär jag erkänna. Kanske ska ta mig en sväng om till Hofors o lägga mig i ett solarium o få till brännan till helgen och Kräftskivan nästa helg. Tilda lär juh vara neger då, buhu! Men kul för henne;) haha!

Tankar, tankar, förbaskade tankar och känslor.

I do not know what it is but i think im falling in love.

Kankse ska ta mig en promme till kvällen, de är precis vad min kropp skulle behöva. Egentligen ett helt träningspass, men de får vänta!

Hörs då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback