14augusti

Ledig dag :) Har spenderats med Sändra i Valbo! Hittade lite fynd, eller ja, en lång hood, en bh o trosa samt en myyyysig kofta eller cardigan ;P Great! Men skulle ha haft nya kläder till helgen o kräftskiva, men aja.. Det får helt enkelt hinnas med en annan dag. Är nöjd med dagens fynd iaf!

Eftersom jag varken är en känd bloggare, modell eller fotograf så får ni ta bilderna för vad de är ;P






Jobbar hela helgen, det är juh lite tråkigt med det ger pengar och dom är alltid välkomna in på kontot :)

Satt och läste massa bloggar då jag plötsligt fick ett bloggsug, men nu när jag sitter här vet jag inte vad jag ska skriva om eller dela med mig av. Hmm, ett mysterium det där.

Imorrn blir de iaf jobb 9-14, sen ska jag upp och sola! Hoppas de är öppet denna ggr. Sist jag åkte upp var Hoforshallen stängd, så gick upp till Erica och drack, jo tro de eller ej, kaffe! vuxenpoäng till mig !  Efter kaffeslurken jag blev bjuden på bestämde jag träff med Pauline och de var inte igår kan jag säga. Men trevligt var det och man kände sig kanske 5år äldre när hon sitter där med fin lägenhet, underbar kille och en bulle i ugnen! Men vad gör man?! Jag tycker det är kul! Blir grymt avundsjuk bara, men min storhetstid kommer väl den o ;) haha!

Ja, nehe! Får göra mig ett nytt försök till blogg senare idag o se om de finns nå roligt att meddela!




Tjiiing tjiiing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback