15augusti

Klockan ringe för jobb 08.00, begav mig efter samtal med Hofors Hus till jobbet.. Väl framme så märker jag att jag inte ska jobba förrens 14.00 eftersom Annelie var på plats. Roligt att man fick bjuda Peppe o LB på ett gott skratt iaf ;P
Så då var de bara att åka hem igen.

Bestämde mig för att åka upp till Hofors o kolla in lite lägenheter, förväntansfull åkte jag o pappa dit för att hämta lite nycklar och sedan kika läget. Vi gick igenom 8st olika ettor med olika lägen och hittade två st som jag skulle kunna tänka mig. Den ena är på ängkärrsgatan, den är dock väldigt liten. Blir problem med min säng, men skulle vara kul o bo där ;P Den andra är på västerhöjden, en stor etta med stort kök o toalett, även sovalkov :) Den är precis vad jag letat efter förutom balkong! Men man får offra vissa saker ibland, har iaf ingen nytta av balkong på vintern ;P Så Inflyttning på den var 1september. Kruxet är att de var en till tjej som kollat på den och var intresserad, men då finns en lika dan mitt emot som var inflyttning samma datum. Så just nu ser de ut som att jag ska flytta den 1september =) Jag skulle vilja byta lite tapeter osv, men de fanns inget i fonden och eftersom de är en hyresrätt kan jag inte göra något själv. Men den var helt klart fin ändå. Slänger upp lite bilder!!

Jobbet kallar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback