17augusti

Efter denna helg vågar jag inte ens kolla in mitt konto ! Fybubblan vad det är dyrt att gå ut och ha lite roligt ;P

Jag har bestämt mig för att ta lägenheten uppe i hofors, ska ringa imorrn och höra mig för om den andra tjejen tog lägenheten eller ej. Hoppas inte! Det kommer innebära att jag flyttar den 1september om allt går enligt planerna. Så efter nästa helg är de spara in på pengar som gäller och börja spana på möbler till min alldeles egna lägenhet :)
- Kanske inte ska hoppas på för mkt!

Det är så mkt som händer i mitt liv just nu, eller det känns som det iaf. Jag vet inte hur jag ska göra med allt ?
Men det löser väl sig alltid..

På torsdag tar man tåget ner tillbaka till de älskade Värmland och Karlstad! I like it, like it alot.

Det är aldrig kul att blogga på söndagar, då måste man skriva om helgens bravader och eftersom de alltid händer så fruktansvärt mkt i mitt liv på helgerna så orkar jag helt enkelt inte blogga vidare värst länge på söndagar. Där har ni fått förklaring på de också.

Imorrn är de jobb igen, kan säga att helgen inte har varit den roligaste att jobba. Men man får göra det bästa! Har knappt sovit nå alls o sen sitta i kassan o vara social på det. JAMEN! Men de har gått bra ändå, man får ta det för vad det är helt enkelt. Jag är glad och tacksam att jag ens har ett jobb! Inte alla som har det ;)

Ligger o lyssnar på min absoluta favorit älskling nu! Brolle .. He is my man!

Måste duscha imorrn också, för er som är intresserad.. haha.

Delar inte med mig av någon bild dagen till ära heller, får bli en annan dag helt enkelt....

Hörs dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback