19augusti

Ligger med klump i magen, panik i hela kroppen och en beslutsångest som heter duga! Varför ska de vara så svårt att ta ett beslut. Kanske är det för att jag vill göra bägge sakerna, både har sina för o nackdelar. Det är inte lätt alls och imorrn måste jag ha bestämt mig eftersom jag lovat att ge besked senast denna vecka och på torsdag åker jag ner till värmland.
Suck!

Ska bli skönt att få komma bort ett tag iaf, tänka på annat. Eller iaf försöka! Jag kommer säkert hela tiden att tänka
"har jag gjort rätt val?"Är de detta jag vill göra?" Tänk om ...." Men samtidigt så lär juh framtiden utvisa det.
Hur vet man om man gjort ett rätt eller felaktigit val?

Har inte gjort så mkt mer än jobbat och tänkt en massa idag. Började kl 14.00 och slutade 20.00! Kom hem o disskuterade med mamma en sväng och fick lite klarare syn på vissa saker. Men jag önskar just nu att få prata med en människa som kan säga de magiska orden som gör att jag bestämmer mig direkt och känner att Det är det jag vill göra.
Iofs är lutar de mer åt ett håll än åt de andra just nu, men imorrn kan de vara vänt igen. De vet man aldrig!

Lyssnar på Brolle nu, han är nog min räddare just nu :) Världens hörn är nog den mest absoluta bästa låt just nu!

Snart är de dags för flytt också, fick kontrakten idag! Allt går så himla fort just nu, 180 verkligen. Efter helgen så måste jag börja packa igen och köpa grejer till lägenheten så jag har de när jag flyttar in 1september. Lönen får också jättegärna se lika bra ut, om inte bättre, som den förra. Hyran ska in o mobilränkning ska betalas! Somsagt, mkt som händer just nu och det känns vill jag lova. Har nog inte riktigt insett vad som komma skall än heller. Men kommer väl de o!

Körkort kanske?
- Varför kan man inte bara köpa ett körkort?






Snart ses vi mina absoluta favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback