20augusti

Nu har jag gjort mitt val angående jobbet. Eftersom jag känner att jag vill utvecklas och jobba inom något som ger mig variation och kunskap så valde jag Intersport i Sandviken. Här har jag större möjligheter till att "bli något" och få jobb vid senare tillfällen. Känns väldigt rätt just nu! Jag älskar verkligen mitt alldeles underbar ICA Tor center, men jag ser ingen framtid där och mina arbetskamrater har jag kvar. För så lätt blir dom inte av med mig!

Var tufft o gå till jobbet medtanke på att jag skulle meddela detta enormt tuffa beslut. Har mått så sjukt dåligt och varken vetat ut eller in. Kom dit och pratade med Peppe, de kändes skönt att han tyckte att jag skulle göra de jag absolut helst ville. Men vem vill inte de? Han förstod mig och han peppade mig till att prata med chifen ;P

När jag kände att modet var på min sida, efter några tårar på toaletten och hjärtklappning o illamående under hela dagen så gick jag in på hennes kontor. Berättade helt som det var, att jag blivit erbjuden jobb på Intersport inne i Sandviken utan att ens ha sökt det och att jag kände att för min egen skull lära ta det. Hon förstod och var jätteglad för min skull! :) herreguuud vilken lättnad, här har man gått o mått dåligt i flera dagar så kommer hon o blir glad för min skull!? Gasch.. Hon förstod mitt beslut och sa att ICA alltid finns kvar för mig. Hon tyckte de var synd eftersom jag är väldigt duktig och omtyckt, både bland kunder o medarbetare men att hon vill mitt bästa. En stor sten har lättat ifrån mitt hjärta kan jag lova!
Nu gör jag min sista vecka nästa vecka på ica, sen ska jag ringa Henrik på Inter imorrn o berätta mitt beslut för honom och hoppas jag kan börja såsnart som möjligt.

Har precis pratat med Hanna, var väl tänkt att vi skulle planera lite men somvanligt kommer vi in på annat ;P haha..
Men imorrn åker jag iaf ner med tåget till Värmland o karlstad. Ska bli otroligt kul! Ser mkt fram emot Liseberg måste jag erkänna, kommer vara som ett barn på julafton på fredag! Sen att vi ska ha reunion med klassen gör de hela inte mkt sämre. På lördag ses vi klassen! =)

Är så trött mest hela tiden så nu ska jag faktiskt släcka ner och sova hade jag tänkt.. ...

Heja Sverige, eller hur var de i OS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback