26augusti

Då var helgen avklarad och vi återigen skilda. Men kul hade vi och underbart var det :P
När man kom fram till forshaga var de som att tiden stått stilla, känns som om man inte varit borta en dag. Allt faller sig så naturligt, lika när man träffar alla gobitar igen. Nothing has changed känns det som! Men de är väl bra att allt är som vanligt :)

Fullt upp just nu iaf. Håller på att planera min flytt för fulla muggar, får nycklarna på fredag :) Det som är väldigt drygt är att jag jobbar hela denna vecka, så hinner knappt flytta något själv. Blir Pappa som får åka upp o fixa, tyvärr. Men ack så underbart snällt! Är ledig på torsdag, men vad hjälper de när jag inte får nycklarna förrens dagen efter? Hoppas jag jobbar 9-14 då så kan jag hjälpa till en massa.

Köpte en soffa igår iaf :) Blev inte den som jag tänkt från början, nu tog jag en från jysk med schäslong! mkt smäcker.. Mörkgrå nästan svart.. Nu är de bara allt annat kvar, men skönt att ha en sak klar iaf. Blir IKEA på torsdag o köpa bord, tvbänk, tavlor, o massa massa annat. Tur att lönen kom igår. Men den är väl borta lika snabbt som den kom!

var även in på Inter igår också, fick schema och pratade lite med Henke. :) Jag ser fram emot att börja jobba där så enorm mkt! Spänd och förväntansfull, mkt rutiner som ska in .. Men borde inte bli några problem!
Måndag sätter man sin fot på arbetsplatsen iaf och jobbar hela veckan. Fick vara ledig lördag-måndag! Det var juh snällt, då hinner jag fixa en massa med lägenheten om de skulle behövas.

Nej, nu snart ska man kila iväg till ICA och göra klart så man har ett pass mindre senare. Imorrn är de heldag som gäller, 9-20 . =P

Bye bye!

ps. Berättar om Liseberg en annan dag. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback