4augusti

Shiet! Jag har sagt de förr och jag säger de igen, Damn vad snabbt tiden går! Nu är sommaren inne på sista reffan och cityfesten tar fart till helgen som kommer, alltså de sista äventyret på denna sommar.  Men det har varit en bra sommar, dock inte bättre än 2006, men kommer de någonsin bli bättre än de?

Helgen har bestått av jobb, somvanligt. Idag har jag jobbat i en vecka utan ledigt! Ja, jag vet att jag bara jobbar korta dagar, men de är ändå 6-7timmar. Blir jobbigt i längden. Men pengar blir :) Till helgen är jag iaf ledig och de ska bli skönt ! Blir väl dock inte att ta igen sig ngt, men men.. Vad ska man göra?

Lördags var iaf kul, gästis var knökat med folk. Mkt mer än jag trodde de skulle var. Eller så var de jag som såg dubbelt ;)
Sjöng kareoke som inte lät alltför bra, men man får juh bjuda på sig själv! haha .. eller hur Sändra?  Träffade en hel del kända ansikten, vilket alltid är lika trevligt! Var dock inte lika roligt igår. Men men, vad gör man ? ;D

Seg har denna dag varit iaf, så sjuuukt trött! men jag är juh alltid mer bakis tvådagar efter festen, haha. lite jobbigt!

Jag ser fram emot nästa helg :) Längtar!!

Har fått schema tom v.36nu :P mkt jobb, men pengar och en flytt är nog nära snart! mmåste bara ta tag i det först.. haha

nej nu orkar jag inge mer..

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback